Hea爆清邁 – CP值極高嘅spa!

啱啱短短地去左個4日4夜嘅清邁hea到核爆之旅。老實說我對清邁係冇概念,就算去完返黎都唔知做過啲咩咁。不過就係因為真係冇咩做咩都唔使諗所以先可以好好relax下,幾日旅程周圍行下又食下又坐下飲下野做spa做yoga同去下cooking class咁,心情輕鬆愉快!成個trip我地做左兩次spa,今次就想講講呢兩個spa嘅比較。

第一間我地去左古城區間Fah Lanna Spa。我地係屎忽撞棍,其實都係嗰朝訓醒決定去做spa,又聽朋友介紹呢間正,即刻上網睇下又見好評,冇booking就出發前打電話過去問下有冇位。點知又好好彩地話一個鐘後有位咁就去成左喇!(後來我上網睇話原來呢度成日都爆,可能我地朝早加上係平日去卦所以都算好彩!)其實佢地係有車接送,但我地仲有啲時間就自己周圍行下再自己去喇。

img_5730
Easy to find. Hard to forget. 又真係正到幾難忘嘅。

呢到裝潢好鬼exotic,好多草木圍住一座座小石屋。後來上網睇返原來佢地係走蘭納風格 (Lanna),呢種泰北風情我好喜歡!入到去店入面直情好似去左渡假村咁好開心!

入到去店員就招呼我地坐低飲杯茶揀做咩按摩。價錢都好相宜大約都係600-1300泰銖(唔計package)半小時至一小時不等。我同兩個朋友分別揀左兩樣野做,因為我地都揀左唔同嘅按摩所以大家就分別入房,兩個鐘頭後再會!

按摩嗰啲房大部份都係一間間獨立石屋仔,因為我揀做嘅按摩同我兩個朋友唔一樣所以我自己就可以獨佔一間房(好正啊😍)!房都係貫徹蘭納風格,有shower有個大浴池,非常亁淨企理。(我唔記得影相呀因為真係太心急想開始XDD)

img_5325我嗰日揀左做全身磨紗+香薰油按摩。正式開始前姨姨幫我洗洗腳跟住比我換衫就開始嘞。做香薰油按摩嗰時姨姨仲幫我做少少嘅泰式按摩,一路比佢按再一路聽住嗰度啲大自然風音樂我真係舒服到有某幾刻訓著左!

img_5326 做完晒按摩之後仲有熱薑茶同米通比你享用(據講如果係做三個鐘或以上嘅按摩係送芒果糯米飯!)。嗜薑嘅我覺得佢呢杯薑茶又係好好飲再買埋佢啲薑茶粉!一路飲緊茶嘅時候店員同樣地都問我地使唔使安排車送我地走,但因為我地諗住周圍行搵訂食飯所以就冇坐到佢地車。但我聽到人地話去機場佢地都送!雖然呢個價錢係呢度應該算係中上消費,但呢個環境加上呢個服務我覺得絕對係物超所值!

 

跟住第二日我地book左我地住嘅酒店RarinJinda Wellness Spa Resort嘅Spa。因為我地都比較遲先book所以只係夜晚時間有位(佢開到夜晚12點),咁我地就book左夜晚10點等我地可以玩完返黎做埋spa先休息喇。其實據講呢間酒店係出名做spa尤其係水療,不過都因為夜喇就唔水療搞咁耐啦。

img_5799
呢間酒店其實幾正!位置好好就喺Riverside,一行出酒店就喺酒吧餐廳都幾旺人氣。

 

今次我就心思思想試下佢地啲package,佢地有一個入場package唔使做好耐都係個半鐘,加上佢呢個package有一個襌音放鬆治療我好有興趣所以就揀左黎試喇。

入去之前又係洗洗腳做下腳嘅磨紗先,跟住又各自入房喇。我覺得呢度環境都靚嘅,不過就似人地啲lounge咁囉冇乜特別,唔知係咪因為真係太夜嘅關係定係佢本身特登調到低光我覺得有啲昏暗咁囉。

我個package係訓係個熱砂床上面按摩,呢個熱砂床係全個package最正嘅項目因為暖笠笠尤其暖住個尾龍骨位真係好放鬆!至於我之前講我好有興趣嘅襌音放鬆,按摩姨姨就係用4個唔同大小嘅銅砵分別喺你四肢同頭頂拷啲音同震盪出黎。的確當佢喺我頭頂拷個銅砵時我feel到個音好似環迴立體聲咁喺我兩邊耳走,而我個心真係會跟住佢每拷一次嘅音向下沉。不過其實個歷時好短,可能因為佢間房嘅隔音唔係幾好會聽到出面馬路啲車聲同對面酒吧嘅音樂聲唔夠靜所以維持唔到卦。

img_5794-1
又係我一人獨佔一房!毛巾下面就係啲熱砂黎嘞。

img_5796

 

按摩完之後都有芒果糯米飯比你享用。總括而言呢我覺得呢度按摩其實都OK舒服嘅,但服務黎講我就覺得唔太㦘勤囉以呢個價錢計(唔知係咪因為我地最後一批客佢地趕收工)。環境都麻麻唔夠靜因為隔唔到街外啲嘈音,可能日頭黎啲酒吧未開會好啲卦。

 

 

所以總結!就呢個兩間中上消費嘅spa黎比較,我會大大力推薦Fah Lanna Spa!!! 大家如果去清邁都不防試試!

題外話,喺清邁周圍都幾多寫住係女子懲教所按摩訓練中心嘅按摩店,我唔知係堅定係gimmick黎呢?不過做個腳底按摩收費都好平同好多人幫趁。有一個下晝行行下落大雨,我地諗住入去按下腳順便避下雨,點知登記嗰兩個著住疑似懲教人員制服嘅姐姐話今日full晒明天請早!

img_5733
入面嗰兩個人真係著晒制服㗎冇呃你!

 

Leave a Reply

