京都大阪行 – 輕鬆自拍小心得

有朋友問我究竟自己去旅行啲相係點影,其實而家有好多人都有寫關於獨遊影相技巧嘅blog,仲要好鬼勁啲相影得好鬼靚添!我獨遊自拍其實用嘅方法都大同小異,分別都係要有腳架、相機/ 手機、同埋後期執相,但當然我就冇咁pro啦。呢篇就講下我自己獨遊自拍嘅小小心得先。

首先因為我非常懶嘅關係,好怕出去玩時要拎好多野同重野,所以我自從轉用iPhone之後直頭連相機都唔再拎了。你地見到嘅所有相都係用iPhone影,quality當然唔可以同單反或者半單反比啦,但放上Facebook或者Instagram呃like及自己手機電腦睇我覺得已經非常足夠。至於腳架,我以前直頭連腳架都冇用,只係一個夾夾住個電話等佢可以企喺度,再喺現場搵啲野墊高或者就咁放地下就算。不過呢個辦法可以自拍嘅地方同角度都好有限,所以我今次就買咗個高身啲嘅八爪魚腳架,貪佢夠輕身又唔太佔位,唔用時放喺背囊等我唔使長時間拎住佢,喺有柱嘅地方佢隻腳又可以繞住又增加可以自拍嘅地方同角度,非常方便。我喺觀塘廣場買平平地都係幾十蚊,如果你有時間可以等得切上淘寶買可能都係十幾廿蚊港紙咁上下,所以八爪魚腳架我覺得好值得買!

影嘅時候搵個靚位set好腳架之後,我都會喺個畫面睇我應該企咩位記低個位置,再set十秒timer影。因為得十秒所以要快位置都唔好太遠,位企唔準或者唔啱心水最多影多幾次。通常我都會來回十幾次先影到啱心水,但後期影慣咗其實都大約五次已經收貨!所以大家多多練習就OK 😂😂😂

腳架+現場環境(石駁/ 欄杆/ 柱/ 樹 / 櫈)做set鏡頭示範:

IMG_2726
咁啱呢幅繪馬就喺個亭嘅旁邊,於是就用八爪魚腳架繞住突出嚟嘅圍欄set鏡頭喇。
IMG_3093
八爪魚腳架繞喺竹樹杆,再認住要企嘅位置(咁啱有個水印位好易認)十秒內衝過去再盡情chok post!😂
IMG_2928
八爪魚腳架就咁放喺石駁再校一校個電話嘅角度,移動幾次單車個位置先影到呢張構圖比例perfect!
IMG_3099
個八爪魚就係咁繞㗎喇,嗱繞還繞大家要小心啲呀記住唔好破壞到人地啲野,做個合格旅人!

腳架就咁放地下set鏡頭示範:

IMG_3363
呢幅係我得意之作!個八爪魚就咁放喺落河嘅石級然後十秒行落去石澗度。其實iPhone嘅連環拍影動作真係好好!
IMG_2584
八爪魚都係放地下,呢張我企得比較遠因為想影多啲條長廊。又係set鏡頭時順便喺畫面認住企喺第幾條柱囉。
IMG_2264
有時範圍比較窄個八爪魚放地下唔夠高,唯有就係屈一屈後面隻腳等個電話可以斜斜地由下而上攞多啲角度啦。

不過總會有放唔到腳架嘅時候,例如人太多。不過個腳架一樣都有用喎,當佢係自拍神棍做成手臂嘅延申,角度同影嘅範圍都可以多啲啲。

IMG_2487
好似喺伏見稻荷大社人好鬼多,鳥居啲柱又太粗繞唔到腳架,就唯有就咁揸住個八爪魚影囉,唔用八爪魚應該影唔到晒兩邊鳥居嘅柱個頭又會超大。

跟住比大家睇下啲失敗嘅例子,其實真係要不斷咁試位呀試鏡頭先影到啲滿意嘅相㗎。

IMG_3041
八爪魚放地下但冇屈後腳,企又企得太後所以前面地面影得太多。其實呢張又未失敗得晒嘅cut左下面地下都用得嘅。不過啱啱睇返電話,原來呢張已經係edit過,原照其實係斜㗎張相。
IMG_3393
本來係影張逆光相,但首先個鏡頭set得唔夠斜上,跟住係十秒內有人亂入。
IMG_2522
有時候要用到前置鏡頭就位,但失敗就在於你好近喺個前置鏡頭前面按快門,跟手行去遠啲位置,係一定會out focus!!!我都諗緊有冇辦法可以解決呢個問題!

最後就係講後期執相喇!其實我覺得iPhone個photo editor已經好足夠,最主要要執都係扭返正張相啦(因為有時set個腳架好多時都唔係完全直嘛)、唔夠光就校返光啲、校返sharp啲顏色咁囉。如果我張相有放上Instagram就會加少少佢啲effect囉,咁大家想再玩多啲effect嘅vsco呀April呀都好好用㗎。

好啦以上就係我小小自拍心得,唔係啲咩專業技巧但勝在夠輕鬆方便。如果大家都有啲咩心得不防開心share下?

Leave a Reply

