台北食食食 2

上篇講左啲麻麻嘅餐廳,呢次講啲好食或者氣氛好嘅餐廳!

無老鍋 (中山店)

真係好慚愧,去過幾次台北但都未試過喺台北食麻辣鍋 😂 所以今次就提出去食,而朋友就好醒目咁book左喺我地酒店附近呢間無老鍋打個10點鐘嘅late dinner邊爐!

一入到去已經聞到好大陣麻辣香心情非常興奮!我地怕辣得滯叫左個鴛鴦湯底,少少地叫左啲肉呀菜呀帶子滑呀同埋佢出名嘅冰淇淋豆腐。辣湯其實都冇想像中咁辣不過好惹味!個冰淇淋豆腐其實即係雪硬左嘅豆腐但索左啲湯之後好好味!另外餐廳坐位闊落服務仲要非常好!我地其實都食唔晒啲野,埋單每人都係一百蚊港紙多啲啲真係抵食到喊!

一支支豬骨湯放定喺度比你加湯用真係好細心。打邊爐配支凍嘅台灣菠蘿啤真心正!

Coffee Stand by me (赤峰街)

赤峰街一帶好好行好舒服,有好多小店賣野同cafe或者餐廳食野。嗰日好鬼熱我地行行下好想搵地方坐底飲野,記得有經過呢間好似吧嘅cafe好得意於是我地就行返轉頭去飲野喇。

img_2127

img_2125img_2158img_2171

呢間cafe有賣手工啤亦都主打手沖咖啡,但我地呢啲咁唔文青嘅人加上嗰日又熱到hihi梗係飲啤酒啦。舖頭細細一張長吧枱同門口兩三個座位,但因為地方同裝修好舒服,加上嗰日又平日出面又唔多人真係坐到唔想走。

聽講呢間時代1931日本野幾好食,不過我地去時佢已經落左場。

非常酒 rare MALT Barrel (大安區)

呢度係朋友帶我黎飲野,聽講係出名飲whisky嘅酒吧。其實我未試過去whisky bar所以我覺得都幾特別。因為唔知點去又夜嘅關係我地係選擇搭的士去唔使煩!

img_2209img_2205img_2202

飲野嘅地方係喺地庫,地面係賣酒同雪茄嘅舖面。我覺得呢度氣氛好好,其實地方好細,只有一張吧枱同一個包廂。我地嗰晚去有外國人有台灣人又有日本人,原來係要訂位但我地冇訂到,所以哥哥就安排我地坐係僅餘嘅一張枱仔。其實我唔識飲whisky所以bartender哥哥就問我地想要咩類型嘅whisky再幫我地揀,我都唔記得佢幫我㨂左邊隻whisky,我只記得係易入口同有少少花香味嘅,好好飲呀真係!價錢我都唔係好記得了好似一百蚊多啲咁上下啦都合理價錢啦。

Leave a Reply

