我的快樂不丹之旅-不丹竟然有啲咁刺激嘅野玩?

喺未入戲肉前有樣野我要講清楚先,我之前講嘅每人每日最低消費USD200只係適用於我地淡季去仲有人數係三人或以上,旺季或者係一條友去好似係貴啲USD250或更多,詳情請自己上網google下。(嗱我都話我唔啱寫資訊型遊記啦我都係廢嗡好啲)

其實去之前我都諗住黎不丹都係靜態旅遊,都係行下山睇下景去下寺廟咁。所以當導遊問我地玩唔玩rafting時我第一個反應係「吓?乜不丹都有啲咁刺激嘅野玩架咩?」

不丹係喺山谷之中冇海只有河,其實一落機喺Paro就已經見到有河,但出名嘅而且一定會去嘅應該就係Punakha嘅父河同母河,因為全國最靚嘅Punakha Dzong就係呢兩條河嘅交匯處。Dzong就係堡壘,基本上每個城市都有,Dzong入面一半係政府嘅行政機關辦公室,另一半就係宗教嘅寺廟。喺不丹,宗教首領嘅地位係同國王對等,所以喺主要大廳入面佢地兩個嘅座位係平排嘅。Punakha Dzong特別嘅地方係佢真係好宏偉,而且國王大婚都係喺呢度舉行。

IMG_0661 Punakha Dzong全景,呢條係母河河水靜啲冇咁急,相嘅右邊盡頭就係同父河嘅交匯點。父河啲水就急好多,我地玩rafting就喺母河玩。(全程天氣都天陰影相真係麻麻)

IMG_0443 另一個角度嘅Punakha Dzong。其實不丹所有景都好闊好大,我覺得真係要有支廣角鏡先影得到佢地嘅地方有幾靚,但我只係電話同餅鏡,所以張就下 XDD

IMG_0449 呢個係我地嘅導遊。事原佢屋企最近有親人過左身,所以佢每逢到每一個寺廟都會拎啲酥油點酥油燈(butter lamp)為過世嘅親人祈福。我地都因為咁所以喺呢個Punakha Dzong一齊點燈,可以喺度點酥油燈學佢話確實係一種blessing。

IMG_0470  每逢入呢啲Dzong同寺廟我地都要著長褲同有領衫,而佢地著國服嘅(男嘅呢種叫gho, 女嘅叫kira)就要披返條scraf.

IMG_0476寺廟入面全部都唔比影相,但入面真係好大好宏偉,佛像壁畫全部都好精緻。呢啲真係要親身黎睇先知道同感受到。

繼續講返條河同rafting先,其實雖然話我地喺冇咁急嘅母河玩,但其實水流依然係急!!!我落水前其實係淆底到核爆!!!除左傻笑之外我完全比唔到任何反應!!!我問教練之前有冇人跌落水架,佢話「sometimes, but not often」。我心諗咁即係有啦⋯⋯但既然都黎到,頂硬上啦唯有⋯⋯

IMG_0684IMG_0687 睇相真係睇唔到有幾急,但我可以話你知佢真係快而我真心驚!!!而且啲水其實係幾涼幾凍下。

IMG_0726 划左大概一個鐘就過左punakha dzong同交匯點,黎到水流平靜啲嘅位置教練幫我地同punakha dzong影張靚相。

因為喺淡季關係,其實頭嗰幾日我地去親邊或者食飯都係包場咁滯。玩rafting嗰日又係得我地幾丁友,我地講笑咁講話估唔到我地勁到連條河都包埋!

其實呢係幾好玩嘅,不過呢真係全身裡裡外外都濕晒!如果早知黎不丹會玩水上活動我就帶定泳衣同短褲啦!導遊話rafting只係夏天呢幾個月份先有得玩因為其他時候水太凍(其實嗰日我都覺得啲水好凍,應該得十幾度左右),所以想黎不丹又係夏天黎嘅朋友可以試下!如果你係大膽嘅可以挑戰下父河,阿導遊話嗰邊大浪啲仲好玩啲!

Rafting係自費活動,至於收費,佢係每隻艇計,阿導遊話因為我地後生仔女又唔係好有錢呢個rafting service公司又係佢朋友嘅所以幫我地講價收10000NU(原價萬幾我唔記得左),連埋比教練小費就10500NU(佢地貨幣,我地三條友除返開就每人400港紙啦)。所以多人黎玩其實抵啲嘅!全程大約係兩個鐘,不過其實划划下你都唔覺玩左咁耐同攰嘅因為啲水急比少少力已經推左你去好遠!

好,下篇又講下另一樣不丹估你唔到嘅野。定係你地有乜想知我可以再寫!

Leave a Reply

