Big or Aidan?

我係睇sex and the city大嘅。

對於Carrie兜兜轉轉最後都係揀Mr. Big,我覺得係正常不過。係囉,Aidan係好,但佢未至於會令Carrie有夭心夭肺嘅感覺嘛。去到season 6,終於Carrie係最失落嘅時候喺巴黎遇返Mr. Big,嘩成件事點解可以浪漫得咁完美。

於是乎,Mr. Big先係Mr. Right呢個概念就入左我個腦好耐。

到左而家,去過巴黎,遇過一個人好夭心夭肺,學識放手後,又遇到一個人類嘅渣滓少少咁夭心夭肺。我諗我明點解Carrie會咁眷戀Mr. Big,可惜嘅係我遇到嘅全部都唔係Mr. Big。但原來夭心夭肺呢個感覺係可以玩死人。

終於明白原來Mr. Big同Carrie嘅結局只會喺電視電影出現,現實只會得當初Mr. Big冇諗過Carrie然後話要去巴黎一段時間就byebye。

可以比我幫Carrie揀,我會再㨂過Aidan。而家嘅我自己都會㨂Aidan。

e85aee2416e855ae952c2e2a6858f101

pic source: online

Leave a Reply

