東京買返黎嘅好飲好食

哈哈去完日本都成隔一個月,而家都依然係要繼續寫日本嘅野。冇計我太懶成日都的唔起心肝寫野。。。呢個真係要改改。。。

今次其實我都想寫我買嘅兩樣比較特別嘅野食/飲品。如果大家冬天有行淺草雷門,應該會見到仲見世通有幾檔野都賣緊熱甘酒,大概係100-110yen一小杯,甜甜地熱熱地好好飲。由於太好飲嘅關係,我一飲再飲,行行下喺離開公園嗰邊嘅一個小檔竟然見到佢有大包小包嘅甘酒釀賣!所以二話不說我就買左包1kg返黎!其實都好方便,我返黎放雪櫃,想飲時加水煲滾就飲得。我諗住遲啲試下用佢黎煮湯圓哈哈!

IMG_4943 IMG_6007

跟住呢隻野我唔知係咪已經出左好耐,但我又好似冇乜見到有人講過佢,就係東京例牌手信個friend – 香蕉酥(banana pie) ! 其實我好唔中意食嗰隻香蕉蛋糕,因為佢個filling實在係太甜!冇諗過要買我連佢個舖頭都冇入!不過回程係機場見到佢呢個酥我有好有興趣試!好彩有買!因為好好食!佢好鬆脆,甜度適中,好香香蕉味。香蕉造型嘅酥餅又好得意,我覺得比香蕉蛋糕值得買好多!!!

IMG_5795

Leave a Reply

