非常寫意嘅輕井澤住宿 - Hotel Bleston Court (下篇)

上篇講完酒店入面設施同野食,呢篇講下酒店附近環境。其實佢都喺星野area入面,步行去溫泉蜻蜓之湯同隔離嘅村民食堂、Harunire Terence都只係十分鐘腳程。所以日頭慢慢行其實係好舒服。但一入黑基本上係冇燈連方向都睇唔到,所以就算明知好近,都係叫車穩陣啲。另外遊客指定要去嘅嗰兩間教堂星野遊學堂同石之教會其實就係酒店範圍入面,所以住呢度都可以慳返踩單車上山黎呢兩個教堂嘅路程喇哈哈。

image

其實沿路景色都好靚,都係有樹林有小溪,我一路行一路嘅感覺就好似去左加拿大咁。

image

我嗰日大概一點到,房未check得in,又好鬼餓,所以第一時間就係去村民食堂醫肚。

IMG_5216 呢張相影得佢好似好隱蔽咁,但其實係只係路口邊,好易搵。

村民食堂係食日本輕食。個餐牌有定食有散叫。價錢方面就唔算平但都唔係十分貴,一個定食set大概係指1600-1800yen咁上下。

IMG_5184

我叫左個炸豬扒定食,點豬扒嘅醬有三款比你㨂,我㨂左蘋果味噌,味噌味又帶少少甜都幾得意。

IMG_5188

IMG_5191 呢個就係蘋果味噌

喺村民食堂隔離就係溫泉蜻蜓之湯。其實佢都係開放比公眾,無記錯好似係1300yen入場費。但因為我入住佢地酒店,所以我入場係免費嘅。佢除左有室內池都有一個室外池。我兩晚都有去浸,望上天可以睇到好多星星,真係好靚同好舒服!

IMG_5192

再沿路行落少少就係harunire terence。其實嗰度真係冇乜特別舖頭,只係得啲賣得好貴嘅精品店同幾間餐廳。另外有間丸山咖啡cafe都出名嘅,坐喺嗰度飲咖啡嘆個景都好不錯!

IMG_5225 個harunire terence其實好細,加上我去嗰日星期三同四遊客唔多非常靜,十分鐘行晒。

IMG_5230 人少少喺丸山咖啡cafe嘆下咖啡食件cake。其實嗰日有啲凍,但為左睇風景發呆死都要坐出面。

IMG_5267 第一晚浸完溫泉就喺harunire terence食個soba。不過我覺得味道都係普通。

冬天嘅輕井澤一到五點個天就黑晒。我去嗰時臨近聖誕,所以佢地有好多燈飾整得好靚好浪漫。

IMG_5276

IMG_5281 呢個就係星野遊學堂,十二月期間限定節目,晚上由酒店職員演出嘅鈴鐘同詩歌表演,都幾好聽㗎。

IMG_5587 酒店範圍入面嘅樹林一到夜晚全部都放晒小燈箱好鬼靚。不過真係辛苦晒酒店一大班員工,因為呢啲小燈箱唔係置梗喺地下,而係佢地喺日落之前一個個咁放出黎,朝早天光又一個個咁放返入櫃。呢啲咁傻豬辛苦嘅做法,我相信係日本先會做到。

IMG_5625 石之教會,就喺酒店main building 行5分鐘嘅路程之內。(題外話,對於一個懶醒嘅人,5分鐘嘅路都係可以會蕩失路。呢個旅程教識我一件事 —— 永遠都唔好相信自己直覺!)

Leave a Reply

