速遊比利時布魯塞爾之青口真係好好食呀!

喺巴黎成日都見到有間叫Leon de Bruxelles好出名食青口,我冇去食過呀但黎到布魯塞爾就死都要搵到佢本店呢間Chez Leon黎食青口!

餐廳喺Grand Place 附近一條好多餐廳既巷仔行到最盡頭,唔算好難搵。去到嗰時好似係一點咁上下但可能係平日唔使等位就有得入座。

imageimage

喺menu既青口有好多選擇,我心大心細想試白汁煮or白酒煮,最後揀左白酒煮。又其實佢亦都有細份order唔記得好似係咪200g一份定幾多總之唔夠呢個煲既一半,但大食既我死都要點regular size啦梗係。好彩叫左大份咋,咪睇佢一煲好似好多但因為太太太好食我一個人食晒一粒都冇剩!連啲汁都差啲飲晒呀陰公!

image

齋睇相已經好想再食!連佢個包同薯條仲有啤酒我都覺得好好味!一份青口價錢大約係25€上下視乎你點咩,我呢個白酒煮青口就係25.85€

image

 

就係呢個門口喇認住佢!

地址:Rue des Bouchers 18, 1000 Bruxelles

講開海鮮,我住間酒店附近,喺saint Catherine Cathedral 附近,距離Grand Place大約腳程五分鐘到,轉角位有一間賣海鮮既舖頭,你可以即買即叫佢煮企喺度食。我記得我睇過有個台灣節目有介紹佢即場整白酒煮蟶子,聽講蟶子都好好食但唔係成日有我經過三次都只係見到佢一次有少量蟶子賣。可惜我冇試到,如果各位朋友經過不妨試試再話我知係咪真係好好食?

Leave a Reply

