我在巴黎聽過的歌

今次想扮下野想講下音樂。哈哈。

其實係咁既, 喺巴黎呢十日有幾隻歌我日日都聽到, 係洗腦咁聽到上晒腦。其中兩隻又真係幾我幾中意而家直情喺我手機既playlist入面添。第一首就係stromae既tous les memes。一開始我係因為個mv佢雌雄同體咁跳舞所以先留意。但佢首歌既音樂真係幾catchy既。stromae原來係歐洲幾紅, 後來我先發現原來我聽左好耐個首法文歌papaoutai都係佢唱。

我覺得佢半邊面個女裝扮相都幾靚lol

另外一首係英文歌黎叫stolen dance, 我開頭以為係英國歌手定美國歌手唱, 誰知道返黎google下原來係一隊叫milky chance既德國二人組合唱架喎。話時話點解德國人咁中意唱英文歌架呢? 另外一隊叫boy既德國二人組合都係唱英文架喎…

Leave a Reply

