我在巴黎的飲飲食食 (二)

本來我喺巴黎既最後一日諗住去Angelina飲熱朱古力, 但因為鐵路罷工既關係搞到我要提早去機場而冇去到。睇另一篇blog介紹而家中環ifc都開左Angelina既分店了, 應唔應該去試呢?之但係本來去Angelina飲熱朱古力係我去巴黎既must do之一黎架嘛 :/

上回講完法國菜, 今次就講下其他菜式同零食。今次重點要講既係我從來未食過黎巴嫩菜。味道係偏向辣同好多herbs。好遺憾地唔知點解我手機影完張相竟然冇左! 其實我唔係好知點叫碟野, 因為佢一碟野入面放左好多野, 我記得有薯仔, 雞肉, 芝士, sour cream, 雞心豆蓉, 飯…所有野好靚咁排喺一隻大碟度令到個presentation好靚, 而且真係好大碟。重口味如我就覺得好得意好好食不過我估唔係人人都中意嗰種味道。

喺Google搵到張相類似架可以click呢度入去睇下, 成碟野就係咁大堆頭不過我食嗰碟個presentation係靚好多好多老闆仲要好好心機咁砌碟野仲要用啲雞心豆蓉畫成兩撇喺碟既兩邊!!!

↓ 我就係去呢間食我人生第一次既黎巴嫩菜。位置喺15區, 細細間雖然我去食時唔使等位(因為太夜)但不斷都有人入黎買takeaway。

DSC_1576

跟住呢就係食呢個土耳其烤肉三文治, 超多肉超大件仲要啲肉都幾juicy(我揀左雞肉, 另外仲有牛肉選擇)。加埋啲薯條真係飽到上心口。DSC_1604

↓ 呢個雪糕 (其實我覺得佢似雪芭) 旅遊書都有介紹, 間野叫Berthillon, 喺聖母院附近 (但我去嗰間唔係書介紹嗰間舖我買嗰間好似係一間cafe咁)。唔知點解一見到呢隻火紅色我決定要試呢隻味, 原來係rose & strawberry真係啱晒我最中意試玫瑰味既野。結果佢個味道真係偏向玫瑰味多好多完全食唔係士多啤梨味。我比OK啦不過超中意佢係火紅色! 另外白色嗰隻係柚子味反而係好食好多。本來想試埋另一間周圍都有舖頭既Amorino雪糕 (好好奇想睇雪糕姐姐點筆到啲雪糕成朵花咁), 但一係就飽得滯食唔落一係就落雨凍得滯所以最後都係冇食到。

DSC_1512

最後我要講既就係呢個orangina汽水! (係喎我呢個trip真係食junk food多過正餐)。佢好似橙汁咁有果肉但係有汽! 其實我都好懷疑佢係咪真橙汁不過佢絕對唔係OJ或者芬達咁! 連我呢個少飲汽水既人都一飲上癮! 而家諗起都想飲呀!!! 我知其實香港係有得賣不過我估一定好貴啦。

DSC_1603

除左以上講既野我仲食左好多野既分別係喺13區食PHO不過我唔食牛既關係我碗粉就冇乜咁特別囉但個湯係幾好飲。喺cafe食早餐食奄列都只不過係一個普通既奄列但就見識到一個full set早餐原來真係可以有好多野食。

咦寫完之後先發現, 其實我都唔係真係食左好多野咋喎…下次凍啲既時候去我要食蠔!

 

Leave a Reply

