我要重新寫BLOG寫遊記! 之巴黎的個人遊

好耐之前都有寫BLOG寫遊記既習慣, 因為十分鐘熱度加上太懶已經放棄左好耐。但今次去完巴黎之後好想重新再寫喎, 可能因為今次自己一個人既時間多, 我有時間自己諗野都寫野。如其收收埋埋, 不如同人分享, 順便滿足下自己想值此成名晒命既虛榮心LOL (路人: 發你個春秋大夢啦!!!!)

巴黎其實並冇其他人講得咁恐怖治安咁差, 喺巴黎十日我都見到有差人巡街 (helpful與否我就唔知喇好彩地我唔使搵佢地)。旅遊區如鐵塔, 聖心堂, 聖母院,香榭麗榭大道等係真係會有啲人扮晒小丑咁比你影相或搵你做問卷或者賣其他野但只要你唔望佢同唔睬佢其實都唔會搞你。因為自己曾經喺香港都比人偷野所以好Alert全程都袋放前所以都相安無事。至於地鐵站乾淨程度, 我覺得還好啦同倫敦既tube都差不多啫, 起碼我見唔到有老鼠LOL 可能我冇乜期望所以我都冇乜失望卦哈哈。總之其實自己小心啲就唔會有咩大問題, 最多都係蕩失路架啫哈哈哈。

今次去巴黎其實都唔知係巴黎黑仔定我黑仔, 不過我冇事喎所以都應該係巴黎黑仔卦LOL 黑仔事件如下:

  1. 天氣不似預期~ 天陰落雨仲要落埋拳頭咁大既冰雹落左兩三日! 好彩都係夜晚先落我已經返左屋企
  2. 羅浮宮出面條橋因為太多鎖太重冧左….(我冇掛鎖呀唔關我事)
  3. 最後一日要返香港遇著鐵路罷工去機場既RER B全線停駛

喺正式開始詳細寫篇章前黎一個小總結先, 巴黎其實真係幾易行, 每個站既距離好近所以可以唔覺意就一行行左幾個站。Metro其實好方便好易明, 就算喺路面行到唔知方向, 是但搵到一個地鐵站就一定返到你想去既地方 (因為我次次都係咁搵路) 。巴黎食野係貴, 但亦都有合理價錢既選擇 (當然都係比香港貴但唔可以比較既)。巴黎既建築真係好靚絕對係值得黎睇下。巴黎既人真係幾COOL不過其實三九唔識七人地唔同你笑都好正常。巴黎係咪好浪漫我又唔係好覺喎不過我一路都覺得好唔真實就算我見到鐵塔我都唔相信自己已到巴黎。你問我會唔會再去會呀因為我今次真係hea遊仲有好多地方未發掘呀, 而且有啲野食令我好想再返去食! (係喎其實我想念一個地方都係離唔開食野)

寫住咁多先唔好期望我會寫晒行程喎因為我其實我自己都冇行程。我只係寫啲特別既野架咋哈哈! 下次會先講下我喺airbnb租既studio先!

P1040611s P1050138s P1050188s P1050214s P1050270s

Leave a Reply

